The Making of ME › Trails

TRAILS

The Making of ME

The making of....The making of ME

In de vijfde meting blikken we terug op datgene wat jou gevormd heeft. TRAILS is ruim tien jaar verder en jij ook. Zijn je dromen uitgekomen? Of ben je je droom nog aan het vormen? Welke ervaringen hebben ervoor gezorgd dat jij bent wie je bent? Thema's als familie, relaties, school, werk, uitgaan, roken en drinken, ze komen allemaal aan bod in de vijfde meting.

Een nieuwe campagne

"The making of ME" is de titel van de campagne die we aan de vijfde meting hebben gekoppeld. Elke meting heeft bij TRAILS een andere en nieuwe uitstraling. Dit doen we om zoveel mogelijk aan te blijven sluiten bij de leeftijd van onze jongeren. Hiermee laten we ook zien dat we jullie deelname niet vanzelfsprekend vinden. We doen ons best om er weer een mooie en frisse campagne van te maken, zodat jullie weer zin hebben om mee te doen aan de vijfde meting. Elke meting is even belangrijk. Maar wat betekent dat nou eigenlijk, "the making of ME", waarom hebben we dit gekozen? En wat doet Tim Knol eigenlijk op onze folders en website?

Als twintiger sta je ineens aan de voet van het volwassen leven en laat je het kind zijn achter je. Je hebt een eigen identiteit, dingen die jou uniek maken. Om dat uit te beelden, hebben we 12 jongeren op de foto gezet. Jongeren zoals jij. Sommige zijn deelnemers van TRAILS, anderen weer niet. Elk hebben ze een eigen, uniek verhaal en een sterke eigen identiteit. Als kind hadden ze dromen, nu, als jongvolwassene hebben ze ambities. Net als jij.

Tim Knol

In de ontwikkeling van de campagne leek het ons leuk om een 'bekend gezicht' in te zetten. Iemand die als ambassadeur van TRAILS optreedt, als rolmodel fungeert. Uiteraard zochten we iemand die bij TRAILS en de nieuwe campagne past. We kwamen al snel op Tim. Met zijn leeftijd (geboren in 1989) sluit hij ten eerste perfect aan bij onze doelgroep. Maar dat niet alleen. Tim schrijft en speelt prachtige muziek die een grote populariteit geniet onder jong en oud. En, nog mooier, Tim is een treffend voorbeeld van iemand die vanaf jonge leeftijd zijn droom heeft nagejaagd en waargemaakt. Binnen een paar uur na het verzoek tot medewerking zei Tim volmondig "Ja" tegen TRAILS. En zo ontstond een mooie campagne!

Fotograaf: Jens van der Velde
Fotograaf: Jens van der Velde